pondělí 6. října 2008



Je po půlnoci. Právě kolem projel prodavač bánh bao. Neodolala jsem. Tak aspoň vidíte jak to vypadá. Uvnitř jsou houby. Mňam.

6 komentářů:

Sup řekl(a)...

chutnají ty houby jako houby? Nebo je to nějak ochucené? Já si nějak nedovedu představit, že houska s houbami (aspoň to tak vypadá) je dobrá.

Bára řekl(a)...

no je to uplne podivna kombinace. to testo totiz chutna jak testo na ovocny knedliky, je nasladly. a houby uvnitr jsou osmazeny, s troskou mletyho masa rekla bych. zni to silene, ale je to vynikajici!

pseudointelektualka řekl(a)...

ááá! nemůžeš dát do dvou postů za sebou slova "nudlová polévka" a "houska s houbama"! kdo má teď o půlnoci vydržet nutkání jít někam shánět kokosový mlíko a zkoušet, jestli ty rejžový nudle od vietnamců z večerky (pražské) jsou i po roce na otevřeném vzduchu v pohodě?

Bára řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Unknown řekl(a)...

ahoj, tady Darca, dostala jsem kontakt na tvuj blog od kamosky,ktera prave Hanoj opustila, ja jsem tady uz devaty mesic a znam jeste dalsi 3 Cechy. Kdyby se ti styskalo po rodne reci a chtela ses nekdy sejit na kavfo ci neco jineho,ozvi se, darina.havlikova@gmail.com, 0949813254

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Báro, nasla jsem tvuj blog kdyz hledam nejake aktivni informace o Hanoji. Jak se ti libi ve Vietnamu? A co tam delas?